Autoport s.r.o., Praha
Značky:
Služby
|
Záznam na mapě
Hodnocení
Psaní hodnoceí je jenom pro přihlášené uživatele s plnou registrací.
Dobry Servis,
zadal: tief::c5club.cz





( 9 / 10 )
Slusny servis, ochotny, hezke prostredi.
Technicke informace na oficialni servis velmi slusne.
Prodej nahradnych dilu bez problemov.
Dokonce vi ze olej v automate neni nesmrtelny !!!
Bohuzel Citroen ceny, proto jenom 9 bodu.
dne 23.08.2009 16:30





Technicke informace na oficialni servis velmi slusne.
Prodej nahradnych dilu bez problemov.
Dokonce vi ze olej v automate neni nesmrtelny !!!
Bohuzel Citroen ceny, proto jenom 9 bodu.
dne 23.08.2009 16:30
Zlepšují se,
zadal: Darja::c5club.cz





( 8 / 10 )
Přístup k zákazníkovi se v Autoportu podstatně změnil. I v servisu je vidět, že konečně u nich dělají lidé, kteří se trochu vyznají.
Až na jeden případ, kdy mechanik doopravdy neveděl, o čem mluví a omlouval se s tím "že tohle oni neopravují, protože se to moc nekazí", celkově úroveň šla nahoru.
Ceny jsou hříšné, ale jak jinak u autorizovaného servisu.
dne 26.08.2009 10:34





Až na jeden případ, kdy mechanik doopravdy neveděl, o čem mluví a omlouval se s tím "že tohle oni neopravují, protože se to moc nekazí", celkově úroveň šla nahoru.
Ceny jsou hříšné, ale jak jinak u autorizovaného servisu.
dne 26.08.2009 10:34
Jednou dobrý jednou HODNĚ špatný,
zadal: konec::c5club.cz





( 0 / 10 )
Byl jsem zde 2x a napodruhé dost otřesný zážitek.
Napoprvé jsem potřeboval doplnit klimatizaci. Přijel jsem po tel. objednání (pak ale o mě nikdo nevěděl) a odsáli náplň a zkusili vakuování, po pár vteřinách bylo jasné, že to není dobré, domluvili jsme se, že přijedu druhý den a ŽÁDNÉ PENÍZE PO MNĚ NECHTĚLI. Druhý den auto opravili, přijel jsem si pro vyluxované a funkční auto, bezva.
Napodruhé jsem tam jel s únikem nafty. Po 1 dni zjistili, že se jedná o zdeformovaný otvor pro čerpadlo, tzn. neopravitelné a na výměnu nádrže, cena nové cca 18 000,-, takže rána. Seznal jsem a odvezl jsem jim (po předchozí domluvě) ojetou nádrž (od citron dědka), sice o rok dva novější než můj model, ale byla na C5. Již při vyndavání z auta mechanikům upadla, pak na to technik koukal a říkal, že tam nejde. Měla jiné připojení ke karoserii, naštěstí mu to přijímací technik vysvětlil, že by tohle měl vyřešit. To byl pátek a odjížděl jsem (služebákem) na dovolenou, byl jsem domluvený, že to v úterý bude a zavolám. Volal jsem v úterý, auto nebylo. Volal jsem ve čtvrtek, auto nebylo. Volal jsem v pátek a již počtvrté(!) upozorňoval, že auto potřebuji vyzvednou v pondělí (bylo tam tedy 10 dní) v 7:00 a odjet, to mi samozřejmě slíbili. Přijel jsem v pondělí v 7:00 a auto hotový teda nebylo. Technik (černovlasý bez brýlí) celkem neochotně odešel a přišel za 40(!!!) minut s klíči od auta s tím, že to je hotové. Mezitím ani jednou nepřišel, aby řekl, kdy to bude hotové. Celkem problém,když máte nasmlouvané schůzky. Náznak omluvy ... ani náhodou a to ani po tom, co jsem se ozval - slušně, že je jeho přístup hloupý. Odjel jsem, dojel jsem k pumpě a dvířka nádrže mi zůstaly v ruce. Naštvaný jsem se otočil a vrátil se, kde mi je domontovali.
Sakum pikum zdržení o 1,5 více, než bylo domluvené. Jakýkoliv náznak omluvy nebyl. Také pracuji se zákazníky, ale tohle jsem si nikdy nedovolil ať byli jaký chtěli.
Nic jinýho než tenhle text a to, že tam už nikdy neutratím ani korunu, udělat nemohu. Hodnocení 0 mi přijde ještě mírné.
dne 18.09.2009 00:01





Napoprvé jsem potřeboval doplnit klimatizaci. Přijel jsem po tel. objednání (pak ale o mě nikdo nevěděl) a odsáli náplň a zkusili vakuování, po pár vteřinách bylo jasné, že to není dobré, domluvili jsme se, že přijedu druhý den a ŽÁDNÉ PENÍZE PO MNĚ NECHTĚLI. Druhý den auto opravili, přijel jsem si pro vyluxované a funkční auto, bezva.
Napodruhé jsem tam jel s únikem nafty. Po 1 dni zjistili, že se jedná o zdeformovaný otvor pro čerpadlo, tzn. neopravitelné a na výměnu nádrže, cena nové cca 18 000,-, takže rána. Seznal jsem a odvezl jsem jim (po předchozí domluvě) ojetou nádrž (od citron dědka), sice o rok dva novější než můj model, ale byla na C5. Již při vyndavání z auta mechanikům upadla, pak na to technik koukal a říkal, že tam nejde. Měla jiné připojení ke karoserii, naštěstí mu to přijímací technik vysvětlil, že by tohle měl vyřešit. To byl pátek a odjížděl jsem (služebákem) na dovolenou, byl jsem domluvený, že to v úterý bude a zavolám. Volal jsem v úterý, auto nebylo. Volal jsem ve čtvrtek, auto nebylo. Volal jsem v pátek a již počtvrté(!) upozorňoval, že auto potřebuji vyzvednou v pondělí (bylo tam tedy 10 dní) v 7:00 a odjet, to mi samozřejmě slíbili. Přijel jsem v pondělí v 7:00 a auto hotový teda nebylo. Technik (černovlasý bez brýlí) celkem neochotně odešel a přišel za 40(!!!) minut s klíči od auta s tím, že to je hotové. Mezitím ani jednou nepřišel, aby řekl, kdy to bude hotové. Celkem problém,když máte nasmlouvané schůzky. Náznak omluvy ... ani náhodou a to ani po tom, co jsem se ozval - slušně, že je jeho přístup hloupý. Odjel jsem, dojel jsem k pumpě a dvířka nádrže mi zůstaly v ruce. Naštvaný jsem se otočil a vrátil se, kde mi je domontovali.
Sakum pikum zdržení o 1,5 více, než bylo domluvené. Jakýkoliv náznak omluvy nebyl. Také pracuji se zákazníky, ale tohle jsem si nikdy nedovolil ať byli jaký chtěli.
Nic jinýho než tenhle text a to, že tam už nikdy neutratím ani korunu, udělat nemohu. Hodnocení 0 mi přijde ještě mírné.
dne 18.09.2009 00:01
internet,
zadal: vilous::c5club.cz





( 1 / 10 )
Zkusil jsem objednání servisu přes jejich web. Vrátila se mi hláška, že požadavek byl úspěšně uložen. To se moc nevidí. Jenže ani po 3 dnech žádná odezva. Takže bod za nevšední nápad a jinak totální nefunkčnost.
Nic to samozřejmě neříká o kvalitě oprav, když už se tam člověk objedná jinak. Můj zaměstnavatel tam servisuje všechny C4 a C5 bez výhrad, ale cenu nikdo moc nezkoumá, když to jde na fakturu.
dne 04.02.2010 14:18





Nic to samozřejmě neříká o kvalitě oprav, když už se tam člověk objedná jinak. Můj zaměstnavatel tam servisuje všechny C4 a C5 bez výhrad, ale cenu nikdo moc nezkoumá, když to jde na fakturu.
dne 04.02.2010 14:18
rozvody,
zadal: vilous::c5





( 10 / 10 )
Výměna rozvodů + nějaké drobnosti. Od objednání do předání přesně tak, jak to má být. Váhal jsem ubrat nějakou hvězdičku za cenu, ale za to ta firma a její lidi nemohou, tak nechávám plný počet.
dne 02.01.2014 10:49





dne 02.01.2014 10:49